یاری یول(خانه دهم )

زنان -سیاسی- اجتماعی

یاری یول(خانه دهم )

زنان -سیاسی- اجتماعی

اولین سلام

برای اولین بار در بلاگ اسکای می نویسم وبلاگ اصلیم در ورد پرس هست بخاطر این که ورد پرس کلن در ایران فیلتر شده است فکر کردم برای رفع فیلتر یه وبلاگ زاپاس بدون فیلتر داشتن هم خالی ازلطف نخواهد بود بلاخره جماعت می بایست از مترشحات فکری ما بی نصیب نباشند این دهمین خانه ی وبلاگی من است هشت خانه ی دیگر یا فیلتر شده اند یا مسدود در هر حال امیدواریم عمر این یکی طولانی باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://kelkeafsoon.blogsky.com

سلام.
دهمین خانه شما مبارکتون باشه.منم تازه شروع کردم و احتیاج به کمک دارم.منظورم اینه که نظر شما میتونه به من کمک کنه.هر ها هستین سربلند و موفق باشید.عزت ایرانمون آرزوی هر ایرانی اصیل است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد